Tisdag 1/12-09

I dag är det första Dec... detta året har gått så snabbt.. inte klokt det är nästan 1 år sen jag var gravid och hade elias i magen... och den 15 dec blir han 1 år.. :D min lilla älskling... det är full fart på han om dagarna :D
gullunge...

har han fått 11 tänder... :D oooja det känns ska ni veta.. när han bits :D

den 9 dec ska han få sin 1 år vaccination... :/ mindre roligt.. men det är ett skydd för han...

han vaccineades osså mot svininfluensan... skönt att han ha det skyddet... vet ej vad jag hade gjort om det skulle hända han någotting....

18 dec fyller jag år.....



han ´ligger o sussar nu men lärvakna om 30 min .... eller något...

ska till stan sen med mamma , ELIAS mormor...

Kommentarer
Postat av: Alina

Var gärna med på "gissa kändis" - tävlingen i min blogg om du vill:)

2009-12-09 @ 13:35:35
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Josse

Tiden går så sjukt snabbt..Visst är det kul med alla nya framsteg de gör. Men man vill ju samtidigt att de ska vara små=) kram

2009-12-17 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0